Har du ett akut eller allvarligt fel ska du läsa mer på sidan om Felanmälan. Vid enklare fel kan du kontakta oss på felanmälan, till exempel om du behöver byta lampor. Läs även om låsöppning här.
Låsöppning
Låsöppning på icke ordinarie arbetstid görs under förutsättning att man kan uppvisa legitimation. En kostnad på 2500 kr faktureras
Låsöppning på ordinarie arbetstid faktureras en kostnad på 500 kr. Uppvisande av legitimation krävs. Kontakta kundtjäst dagtid och Q-security övrig tid.
Byte av lampor mm
Behöver du hjälp med att t.ex byta glimtändare, lysrör, batterier, glödlampor faktureras en kostnad på 250 kr exl. material. Undantag fast installation. Kontakta felanmälan.
Bredband/fiber
Har du fel på din nätverksanslutning ska du ta kontakt med Telia.
Läs mer på sidan om "Fiber och TV".