Har du ett akut eller allvarligt fel ska du läsa mer på sidan om Felanmälan. Vid enklare fel kan du kontakta oss på felanmälan, till exempel om du behöver byta lampor. Läs även om låsöppning här.

Låsöppning

Låsöppning på icke ordinarie arbetstid görs under förutsättning att man kan uppvisa legitimation. En kostnad på 2500 kr faktureras
Låsöppning på ordinarie arbetstid faktureras en kostnad på 500 kr. Uppvisande av legitimation krävs. Kontakta kundtjäst dagtid och Q-security övrig tid.

Byte av lampor mm

Behöver du hjälp med att t.ex byta glimtändare, lysrör, batterier, glödlampor faktureras en kostnad på 250 kr exl. material. Undantag fast installation. Kontakta felanmälan.

Bredband/fiber

Har du fel på din nätverksanslutning ska du ta kontakt med Telia.
Läs mer på sidan om "Fiber och TV".

Kontakt

Uthyrning/kundtjänst Sunne Fastighets AB
E-post: uthyrning@sunne.se
Tel: 0565-179 63
Adress: Brårudsallén 8, 686 33 Sunne

Felanmälan Sunne Fastighets AB
E-post: felanmalan@sunne.se
Tel: 0565-179 66
Adress: Brårudsallén 8, 686 33 Sunne

Q-security 010-516 75 30